MOTUL Tekma Ultima 10W-40 сунъий мотор мойи учун дизель двигателларни тавсиф маҳсулотни мотор мойи атайлаб ишлаб чиқилган учун сўнгги авлоднинг юк машиналарини, автобусларни, қурилиш техникасини, қишлоқ хўжалик техникасини, турғун двигателларни, судовых ва лодочных двигателларни, ходимларнинг на топливе паст мазмуни билан серы ( ≤ 50 ppm ). MOTUL Tekma Ultima 10W-40 мўлжалланган учун дизель двигателларни в т. ч. билан турбонаддувом, паст даражаси билан чиқиндиларни ( EURO II, EURO III, EURO IV ва EURO V ), оснащенных тизим билан рециркуляции чиқариш газларини EGR ва / ёки селективным нейтрализатором SRC, ва / ёки сажевым фильтром DPF, ходимларнинг в оғир шароитларда ва талаб қилаётганларни мотор мойи билан таснифлаш билан ACEA E6, паст мазмуни билан сульфатной кулнинг ( ≤ 1% ), фосфорни ( ≤ 0. 08% ) ва серы ( ≤ 0. 3% ) – Low SAPS. қила олади қўлланади учун двигателларни эскисига ва янгини авлодлар ёнида фойдаланишда в разномарочных боғларда. ишлаб чиқилган учун двигателларни отвечающих талабларига стандартларини Euro IV ва Euro V, оснащенных сезгир тизим билан доочистки чиқариш газларини. олтингугурт ва фосфор затрудняют ишни каталитического нейтрализатора, нима қила олади келтирмоқ к неэффективной тозалашга чиқариш газларини. Сульфатная кул қила олади засорять сажевый сузгич, нима пасайади қувват двигатели ва олиб чиқади сузгич сафдан. янги таснифлаш ACEA E6 ишлаб чиқилган учун смазочных материалларни, мўлжалланган учун фойдаланиш в двигателях юк машиналарини, оснащенных сажевым фильтром ( DPF ). асосий тавсифномалар : - Сниженное мазмун серы ва фосфорни бартараф этади ифлосланиш сажевого сузгичнинг ва оширяпти муддат уни хизматлар. - янги таснифлаш API CI-4 таъминлаяпти ҳимояни ва узоқ яшашлик двигателларни, оснащенных тизим билан рециркуляции чиқариш газларини EGR. - Диспергирующие ва антиокислительные хосса ҳимоя қиладилар дан жамғармалар қурумнинг ва засорения масляного сузгичнинг. - Превосходные противоизносные хосса йўналтирилган на ҳимояни цилиндропоршневой гуруҳлар. - Превосходные моющие хосса ҳимоя қиладилар дан тўпланган нарсаларни на поршнях ва поршневых кольцах. - Низкотемпературный синф вязкости минимизирует ейилиш ва таъминлаяпти осонлик ишга туширишнинг ёнида паст ҳароратларда. - Противокоррозионное, невспенивающееся. тавсиялар қўллаш бўйича алмаштириш ёғни амалга оширилади в мос равишда билан тавсиялар билан ишлаб чиқирувчини техникасини ва қила олади корректироваться в қарамликда дан шароитлар ишлатиш. қила олади смешиваться билан минерал ва синтетическими ёғлар билан. Cтандартизация ва таснифлаш : ACEA E6 / E4 / E7 ( Е7 алмаштиради тоифалар Е5 ва Е3 ) API CI-4 / CH-4 маъқуллаш : DEUTZ DQC-III MAN M3477 ( ва 3277 RA ) MB - Approval 228. 51 ( қўшиб ҳисоблаганда сатҳ 228. 5 ) RVI RXD, RLD-2 VOLVO VDS-3 SCANIA Low Ash ( малозольное ) мослик талабларига : DAF Long Drain MTU type 3. 1
MOTUL Tekma Ultima 10W-40
Синтетическое моторное масло для дизельных двигателей
Описание продукта
Моторное масло специально разработано для последнего поколения грузовиков, автобусов, строительной техники, сельскохозяйственной техники, стационарных двигателей, судовых и лодочных двигателей, работающих на топливе с низким содержанием серы (≤ 50 ppm). MOTUL Tekma Ultima 10W-40 предназначено для дизельных двигателей в т.ч. с турбонаддувом, с низким уровнем выбросов (EURO II, EURO III, EURO IV и EURO V), оснащенных системой рециркуляции выхлопных газов EGR и/или селективным нейтрализатором SRC, и/или сажевым фильтром DPF, работающих в тяжелых условиях и требующих моторное масло с классификацией ACEA E6, с низким содержанием сульфатной золы (≤ 1%), фосфора (≤ 0.08%) и серы (≤ 0.3%) – Low SAPS. Может применяться для двигателей старого и нового поколений при использовании в разномарочных парках.
Разработано для двигателей отвечающих требованиям стандартов Euro IV и Euro V, оснащенных чувствительной системой доочистки выхлопных газов. Сера и фосфор затрудняют работу каталитического нейтрализатора, что может привести к неэффективной очистке выхлопных газов. Сульфатная зола может засорять сажевый фильтр, что снижает мощность двигателя и выводит фильтр из строя. Новая классификация ACEA E6 разработана для смазочных материалов, предназначенных для использования в двигателях грузовиков, оснащенных сажевым фильтром (DPF).
Основные характеристики:
- Сниженное содержание серы и фосфора предотвращает засорение сажевого фильтра и увеличивает срок его службы.
- Новая классификация API CI-4 обеспечивает защиту и долговечность двигателей, оснащенных системой рециркуляции выхлопных газов EGR.
- Диспергирующие и антиокислительные свойства защищают от накопления сажи и засорения масляного фильтра.
- Превосходные противоизносные свойства направлены на защиту цилиндропоршневой группы.
- Превосходные моющие свойства защищают от отложений на поршнях и поршневых кольцах.
- Низкотемпературный класс вязкости минимизирует износ и обеспечивает легкость пуска при низких температурах.
- Противокоррозионное, невспенивающееся.
Рекомендации по применению
Замена масла производится в соответствии с рекомендациями производителя техники и может корректироваться в зависимости от условий эксплуатации. Может смешиваться с минеральными и синтетическими маслами.
Cтандартизация и спецификация:
ACEA E6 / E4 / E7 (Е7 заменяет категории Е5 и Е3) API CI-4/CH-4
Одобрения:
DEUTZ DQC-III
MAN M3477 (и 3277 RA)
MB - Approval 228.51 (включая уровень 228.5)
RVI RXD, RLD-2
VOLVO VDS-3
SCANIA Low Ash (малозольное)
Соответствие требованиям:
DAF Long Drain
MTU type 3.1
| Адрес | Кол-во Канистра | Режим работы | Телефон |
|---|---|---|---|
| Maslo Store | 100 | Ежедневно 09:00 - 18:00 | +998 90 175 72 95 |